Monday, May 11, 2009

Lembaran baru Mei 2009


Sudah agak lama juga rasanya aku tak dapat nak mencoretkan sesuatu dalam blog ni, sejak dari akhir tahun 2008 lagi, baru kali ini aku berkesempatan untuk menulis sesuatu, ini disebabkan oleh masa yang tidak begitu mencukupi, selain itu juga sejak perpindahan ke tempat baru, pelbagai kejadian yang tidak dapat aku kawal dan jangkakan telah terjadi dan yang paling terkilan apabila kehilangan sesuatu yang sebelum ini telah wujud teguh di sisi, bukan aku tidak menghargainya, akan tetapi aku lalai melayan perasaan sendiri, hinggakan hilang apa yang telah ada di sisi, kehilangan tersebut membuatkan emosi dan fikiranku amat terganggu, kehilangan tersebut juga adalah berpunca daripada kesilapan diri sendiri, bila ianya telah tiada baru aku tersedar, maafkan aku, walaupun dengan kemaafan ianya tidak akan mengembalikan dan tidak akan mengubah apa-apapun, tapi ianya akan kekal tertanam dalam hati dan fikiranku dan tidak mungkin akan hilang selamanya, apabila suatu masa ada yang bertanya apakah kesan itu masih ada? jawapannya ianya tetap kekal hidup dan wujud buat selama-lamanya......Berada di tempat baru aku bersyukur dengan adanya kawan-kawan baru yang juga aku rasakan senang untuk bekerja bersama-sama, tapi kawan-kawan lama tidak mungkin akan aku lupakan buat selamanya, kalian semua adalah kawan yang terbaik yang pernah aku jumpa dan kenali, semoga kalian bekerja dengan baik di mana sahaja kalian ditempatkan....semoga redha Allah bersama-sama kita semua.

2 comments:

cik dina said...

sabar la en.jo ye! Allah sentiasa bersama- sama dengan orang yang bersabar

Barunakbelajar said...

Jiwwwwoo demo jo...Hahhahaa..Gurau jah sheikh..Demo putus cinta ko?relekla..el^Deena ada..Hhuhuhu..